fredag 9 augusti 2013

Tack!

Tack för alla fina kommentarer om min kofta och mitt mönster!

Just nu syns inte mönstret på Solkustens spinnverkstads hemsida, men det beror på att de håller på att göra om den, till en mycket bättre där man tex kommer att kunna handla från hemsidan. Hur bra som helst! Mönstret har de ju, så om man får behov av att sticka koftan innan hemsidan är klar så kan man beställa mönstret som materialsats på mail eller telefon.

Så småningom kommer jag att först omarbeta mönstret en aning (fast det är så kort tid sedan jag skrev det har jag dels utvecklats mycket och dels stickat några andra koftor och insett att det finns en del i originalmönstret som går att förenkla), och sen översätta mönstret till engelska, och då kommer det att gå att köpa direkt från ravelry. Jag kommer att annonsera om det här!
 Beskrivande bild av mitt tillstånd just nu - fast det är inte jag utan min lillasyster på studenten på bilden.

2 kommentarer:

  1. jaa! vad kul. jag längtar till mönstret kommer på engelska =) stor gratis till din urfina kofta

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fin kofta! Kul att mönstret finns att köpa.

    SvaraRadera