lördag 15 juni 2013

Jag är tillbaka!

Hej igen bloggen, nu var det länge sedan sist. Bloggsuget avtog, men nu tror jag att det är tillbaka igen! Det känns som att jag har en hel del att ta igen, men jag tar det i små doser. Först ut är mina två små livskamrater Hassel och Smilla, de kommer nog att ta en hel del plats här. Jag pratar om två små katter som en kollega till mig hittade i september förra året, utsvultna och magra. Nu har de som tur är flyttat hem till mig istället. Såhär små och skruttiga var de när jag fick dom:


 Men nu har de blivit hemska garnmarodörer båda två. Jag har slutat ha garn framme, för det slutar alltid i katastrof.

Mer om allt stickande kommer senare!

13 kommentarer:

  1. Roligt att du är tillbaka igen!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Härliga kamrater du skaffat dig.

    SvaraRadera
  3. Nydelige kompiser! Velkommen tilbake.

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du har kommit tillbaka!!!

    SvaraRadera
  5. Men vad roligt, välkommen tillbaka! Och välkommen till dina jättesöta små kompisar också :)

    SvaraRadera
  6. välkommen tillbaka!

    så oemotståndligt söta dom är:)

    SvaraRadera
  7. Här har jag skrivit lite om hur jag färgar: http://tootitosh.blogspot.se/2013/01/farg-continued.html

    SvaraRadera
  8. Välkommen tillbaka! Och jösses vilka söta småskruttar!

    SvaraRadera
  9. Åh, välkommen tillbaka! :-) Vilka underbara garnmarodörer! ;-)

    SvaraRadera
  10. Vad kul att du är tillbaka. Du har fattats :-)
    Och vilka bedårande små vänner du har fått!

    SvaraRadera
  11. Vad roligt att du är tillbaka! Himla fina katter du har :)

    SvaraRadera
  12. Smillas blick är priceless.

    SvaraRadera