måndag 6 september 2010

Tjuvkik

Goddag alla kära bloggläsare! Just nu är jag en väldigt upptagen viffla, jag är mitt uppe i arbetssökande, cv-skrivande och lägenhetssökande. Det är nämligen så att jag flyttar till den vackra staden Falun någon gång i höst, eftersom min fina J pluggar på Högskolan Dalarna. Så, nu skickar jag ut en efterlysning här: om någon vet att det finns arbetsplatser med behov av en glad, pysslig och driftig ungdom så får ni hemskt gärna höra av er (på min mail viffla@hotmail.com)!

Jag har stickat klart den största och vackraste sjalen någonsin, men jag tänker hålla den hemlig tills mitt andra projekt är klart, även det i 100% ull, men sytt. Jag tror nämligen att de passar bra ihop.

Vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Vilka vackra kort du har på din blogg//Ulla-Britt

    SvaraRadera
  2. Falun är en fin stad som nog är i stort behov av en Viffla tror jag. :) Dessutom gissar jag på att du stickat en laminaria... :)

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte också på Laminaria fast först tänkte jag på Echo flowers...nu är jag nyfiken på båda dina projekt!
    Hoppas du hittar något bra i Falun!

    SvaraRadera
  4. Välkommen till Dalarna en Viffla behövs alltid.

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att flytta till Falun, det är en fin stad!

    Du har en award att hämta hos mig för att du har en så inspirerande blogg!

    SvaraRadera